2010-11-15 | 09:22:52

Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano.

Helgen har varit fartfylld och fullspäckad. fredagen bestod av biomys med älsklingen. lördagen började med träning sedant följt av förfest hos här hemma med folk och sedan då givetvis utgång. finns ganska mycket att säga om den kvällen. både bra och dåligt så vi lämnar det.
igår då så spenderade jag mycket tid med mina föräldrar, fars dag i all ära. körde även bil otroligt mycket och om jag säger så här det är nära nu! :)
åt godaste maten igår och pappa blev nöjd över sina presenter, det är väl egentligen det enda som räknas?

nu blir det att göra lite frukost, hann inte med det imorse då jag klev upp fyra minuter innan jag var utanför dörren, försök att klå det ni!
sen så blir det att möta upp sara på bussen, skola i några timmar sen träning. nu ska helgens konsumtion brännas bort!
ha en fin en
2 Kommentarer
suss:

hur gick det med din jacka, visst fick du ut den? :)

2010-11-15 | 13:55:58
sara:

hihih visst är han! :) :)

2010-11-16 | 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: