2010-11-04 | 21:17:50

Just gonna stand there and watch me burn

bor för tillfället i vindeln hemma hos mattias familj då jag håller på med en körkort kurs som finns här. så de senaste dagarna har jag kört bil, studerat teori, haft riskettan, haft huvudvärk, kört lite mera bil och pluggat lite mera teori. men det är skönt att vara på G med det där förbaskade kortet!!
men imorgon så bär det av till mi casa, första jobbpasset på två veckor väntar på mig 08:30 på lördag... kan ju inte påstå att jag har saknat det.
morgondagens planer är ju då först och främst två körlektioner lite teori plugg och sen så håller jag tummarna för att s the best inte har några planer, vilket en fågel nyss viska i mitt öra att hon inte hade så nu har vi bokat dejt!





mattias är på träning vilket betyder att jag inte har något att göra, vilket leder till att jag tittar igenom kreta bilderna vilket är ett huuuge mistake, så nu sitter man här och längtar till värmen som aldrig förr
3 Kommentarer
LINN:

jag saknar ju dig kvinna!!

2010-11-04 | 21:58:50
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Sara:

jag gjorde nyss samma misstag!!! VILL VARA BRUN IGEN!!!

2010-11-04 | 23:55:00
emilia:

men hallå du sku ja ba kommit förbi hos mig eller nått... :)

är i stort behov av en ny hård träningsplaylist!!!!!!!

2010-11-05 | 16:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: