2010-11-28 | 00:54:27

I look up to the sky. And now the world is mine I've known it all my life. I made it, I made it

idag har vi styrt upp våra liv, jag och sara och med våra liv så menas våra lägenheter och vår bleka hud. japp japp blev en stund i den varma värmen från rören på solariet, älskart! saras lägenhet skriker bara ut jul, hela stället är klätt med granar,tomtar,glitter,ljus x1000 och överflöd av färgen röd. första advent är ju imorgon för er som missat det. väl hemma hos mig har vi tömt upp och ner på min garderob, helt enkelt av den anledningen av att jag inte har någon aning om vart mina kläder har tagit vägen. finns plagg jag inte sett sen jag köpte dom, badbad!! men som sagt så är allt uppstyrt nu, likaså våran kväll. hemmakväll i all anda med två filmer, ettan och tvåan med sjuhelsikes massa komedi. skön kontrast mot gårkvällen, även fast den bjöd på en hel del komedi den med. nu sängen så god natt people

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: