2010-03-23 | 21:27:53

Now listen to me baby Before I love and leave you. They call me heart breaker. I don't wanna decieve you

istället för att plugga så har jag fallit för trenden och fyllt i en så kallad lista. måste dock få tillägga att det är min allra första ifall jag inte minns fel. men here u go..

Namn: Andrea, få kallar mig fjunis, jag kallar dom få dumma.
Nämn något som gjorde dig glad igår: mina fina vänner och det fina vädret.
Vad gjorde du iförrgår? låg på ett renskinn i en grop ute i solen med mitt hjärta.

Chips eller ostbågar? Men chips!!

När man var mindre var man: naiv och jävligt rolig.
Dyraste plagget respektive billigaste? det dyraste kan jag inte nämna av säkerhetsskäl (höhö) och det billigaste är väl något gratis. Men gratis är gott.

Blåögda killar eller brunögda? Allt funkar, men fiskögonfärgade funkar inte hos mig.. bör jag nämna att det är min egen färg?
Fräknar:
fint på andra men gillar inte mina.
Sämsta egenskap? Att jag är sjukt svartsjuk och mitt humör gillar att åka berg och dal bana.
Bästa egenskap? att jag är en väldigt omtänksam person som vill att alla ska ha det bra.
Bär: jordgubbar och hallon


Citat: desto mer jag tänker på det, desto mer tycker jag att livet helt enkelt är till för att levas.
Senaste som sov i din säng: sover nästan aldrig i min säng men senast jag sov där så var jag själv.
Vad har du druckit idag: oj.. proviva, mjölk, kaffe, vatten och ja det var nog allt
Stil på killar: blandade åsikter, det beror på hur killen ser ut. men det ska vara stilrent och fräscht iaf.
Vad var det senaste du åt: middag.
Dagens tråkigaste: åter igen så måste jag säga skolan, börjar bli uttjatat nu (jag vet!!)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej men jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Drömmer du mardrömmar: ofta, för ofta.
Favoritlåt just nu: Onerepublic – all the right moves
En sak du inte visste: jag vill helst ha sötsur sås på allt jag äter. Och då menar jag allt!

Har du mer skor än kläder? nej men man kan ju alltid önska.
Vad gör dig glad just nu: tanken av att sommaren bara är tre månader bort, tanken av att Mattias kommer hem om två timmar, tanken av en sen utekväll med en drink i handen i staden Platanias.

Tre platser där jag varit på semester:
1.
USA
2. Italien
3. Egypten


Bästa känslan: att känna sig sådär genom lycklig utan att riktigt veta varför.
Sämsta:
måste få svara likadant som min käre vän olle, att få hjärtat krossat
Höger eller vänsterhänt: höger men kan sparka boll med båda fossingarna, lika bra dessutom, den du.
Humör: just nu glad, om en stund kanske inte likadant. Hehe ja än en gång, berg och dal bana
Bästa serien: despret housewifes och oc.
Bästa året i ditt liv: 09 men hoppas på 10(?).
Kläder just nu: svarta mjukisar och en randig tröjja.
Sommarplaner: kreta, sundsvall(?), kanske roadtrip, jobba och bara vara.

Hur många kuddar sover du med: tre eller ingen
Fastnar för: snygga skor

Längtar du mest efter just nu: att skolan ska ta slut.
Piercingar:
endast öronen för att folk protesterade mot tungan.

Person du tänkte på? Ida och leo
Gillar du berg- och dalbanor? Big NO NO

Vilken parfym använder du? Haha vilken använder jag inte??
Sport: volleyboll
Dryck: cocacola
Har du träffat någon från internet IRL? ofc
Gråtit över en pojke? Mer än en gång så ja.

Senaste personen du fick sms av? m <3

Håkan Hellström eller The Ark? Haha fanny lär väl döda mig nu, men ingen! Och om jag måste välja så tar jag the ark för att trotsa
Var du glad igår? Klart jag var glad, men har inte den här frågan redan ställts?
Vad dansar du till? Är ganska kräsen där, måste ha bra musik för att dansa. Så det gäller att leverera för att få mig att visa mina moves.


Morgon eller nattmänniska: mer natt än morgon.

Stockholm är... ? stort och bra utbud på allt i stort sett

Kan du sjunga? Hah nee, men min vän millan kan!!

2 Kommentarer
susanna:

tack! :)

jag såg att din syster och gullegrisen Leo var i tidningen idag!

2010-03-24 | 11:51:35
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
millprill:

men gulle! vad sööt du är!!! men alltså FJUNIS, jag är inte dum ;)

2010-03-24 | 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: