2010-03-28 | 18:06:43

Imma Imma Imma be - Imma be be be be Imma Imma be

gårkvällen spenderades som sagt med min bästa sara. vi åt glass och pratade om livet. en kväll med henne själv behövdes! men båda var nog rätt trötta.. vi hade lagt oss i hennes säng under alla hennes täcken eftersom att hennes värme var avstängd(det var grymt kallt!) och båda somnade ifrån varandra vid halv tolv och nästa gång jag vaknade så hade jag alla kläder på mig, fullt på sminkad och med mobilen i handen. praktiskt!



var galet uttråkad igår medans jag väntade på sara och när jag är uttråkad resulterar det i bilder som dom här, hehe

nu ska jag bara packa väskan för att sedan bege mig till min loverboi
2 Kommentarer
frida the one and only:

den första bilden vill jag ha som poster på mitt rum :]

2010-03-28 | 18:48:46
URL: http://fridaakj.blogg.se/
susanna:

vad bra, tack! :D haha

2010-03-28 | 18:54:38
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: