2010-03-17 | 19:35:15

Come out of things unsaid. Shoot, an apple off my head.

efter ett ganska så allvarligt uppvaknande idag så var jag värd en fika på stan med Linn och Petra. just nu är allt ganska så dimmigt. vet varken ut eller in. borde dock tänka mer på hälsan och kanske en gång för alla gå till doktorn och kolla upp min onda mage. men en sak i taget, först ska jag avklara ett möte med en person som jag inte är största fanet till.
men till något helt annat, resten av kvällen kommer bestå av plugg, plugg och återigen plugg och en stor redbull.
hej hjärtfel!!



En väldigt viktig person i mitt liv!
2 Kommentarer
linn:

den är riktigt farlig! huvvaligen

2010-03-17 | 21:48:38
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Swanisss:

Ingen mig utan dig!

Jag älskar dig

2010-03-17 | 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: