2010-03-30 | 22:54:02

Boy you got a reputation, but you're gonna have to prove it




Nu är jag sådär genom lycklig igen och jag älskar det!! jag har inte ens ångest inför mitt 4 timmars långa nationella prov imorgon.

Dagen i skolan flöt på bra och även matte plugget på waynes. vi var några stycken som gick dit efter skolan och satt där och pluggade och åt några timmar. jag och sara hade 2 för 1 på grekisk sallad med kaffe latte så vi körde på det, grymt gott!!
blev ännu lyckligare när jag upptäckte att ida var vid busshållsplatsen, sen så ringde även fanny ikväll och vi pratade ungefär en timme om allt mellan himmel och jord, och gud vad jag saknar båda två!!
nu blir det dock en snabb dusch innan lägg dags, måste ju vara pigg imorgon. efter provet får jag påsklov och dagen till ära ska spenderas med den bästa.
puss
1 Kommentarer
Swanisss:

HAHAHAHA den fulaste bilden jag sett på lääänge!!!

2010-03-31 | 13:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: