2010-06-30 | 12:26:15

You’re dancing rock and roll, and playing baseball, but where’d you get the money for the Camel cigarettes? Mummy’s handbag!

jobb, jobb och återigen jobb.
men igår jobbade jag endast till halv ett sen så hjälpte jag, mills, jesper och ullis till med saras flytt. asså shit hennes lägenhet är inte dålig!!

men idag är det jobb igen, dock så försov jag mig. vaknade lite halvt vid åtta i morse när mattias for till jobbet men sen dess har jag varit död. vaknade elva igen och då var det bara att hoppa upp ur sängen och kasta mig ut på cykeln och cykla i 8 km. nu är jag framme och nu drar jag igång, här ska skrapas färg!


finaste syster och systerson

1 Kommentarer
LINN:

hihihi jaaa visst är den :D och den fanns tillochmed i butik :O:O

2010-07-01 | 10:26:09
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: