2010-06-09 | 23:24:58

What's the point of doing anything If you'll never notice





för sisådär 16 år sen såg mina sommar dagar ut som ovan, bada(som var det bästa jag visste) i sjön eller beundra de personer som uppfostrade mig. tyvärr är de inte lika ro fyllda nu idag, 16 år senare. har insett efter tre dagars dubbelpass att jag aldrig kommer att orka jobbet sommaren ut, hatar mitt immunförsvar som gjort mig sängliggandes i två dagar, sen vill jag shoppa upp hela staden men det går inte. måste spara till mina två fina resor, vilket jag inte klagar på! är även lite ledsen för att jag inte kommer kunna följa saras familj med till leksand nästa fredag eftersom att jag kommer att missa alldeles för mycket jobb... jag som blev kär i stället!

men jag ska ej klaga, det låter som att jag är jätte nere fastän jag inte är det. har de finaste vännerna och pojkvännen man kan hitta!!  och imorgon är ju även dagen med stort D för alla födda år 1991. ganska mäktigt att det kommer att vara vår dag nästa år.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: