2010-07-17 | 12:56:58

Sometimes I feel like I live in Grand Central Station.

Okej!! det är inte okej att ha en blogg sen aldrig uppdatera den.. skyller på att jag inte haft en dator på några dagar. så nu sammarfattar jag kort mina dagar för att sedan lova att bli bättre. // har jobbat som aldrig förr, sålt GALET bra så att min timlön hamnade på 170 kr/tim, vunnit en biobiljett genom att sätta en hole in one, surrat med ida i 3 timmar på café göteborg samtidigt som vi satt uppkurade med filtar i en väldigt skön soffa med palmblad hängandes över oss samtidigt som vi smaskade på en maräng swiss, åkt däck bakom båten med mattias och päronen, roligt men kallt! jobbade själv imorse så att jag var tvungen att göra ett jobb som det egentligen behövs fyra personer till, tänk er att städa HELA h&m HELT själv! alla provrum, alla mattor och hela butiken på båda våningarna på 1½ timme, Sikka!! Gått på stan med matteboy och hittat sjukt mycket fint plus att mina fina skor nu är på rean, måste dit!! aa det var väl det, nu ska ut till flotten och dö ett tag, sen så ska jag bege mig till skönaste huset och bara vara. hejs

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: