2010-07-04 | 23:27:42

So give me something to believe. Cause I am living just to breathe And I need something more To keep on breathing for. So give me something to believe

Drömde världens konstigaste dröm inatt. jag blev arresterad i klassrummet för att jag hade skrivit en novell om mitt liv och tydligen hade jag gjort lite för många olagliga saker så två poliser kom och hämtade mig och när jag hamnade i fängelset så var jag inte mig själv längre utan ingen mindre än michael scofield, och jag hade tatueringar över hela kroppen och försökte bryta mig ut ur fängelset. Fan roligaste drömmen på länge!!
det var 28 grader i mitt rum inatt så det kanske inte var så konstigt att jag drömde något sådant.

Den här dagen har gått i 120. har jobbat mestadels och ska nu lägga mig för ännu en jobbdag imorgon.
hoppas på en lika actionfylld dröm!!




1 Kommentarer
Anonym:

haha kom precis på att det var den drömmen du försökte berätta för mig! kul att jag lyssnade... haha

2010-07-07 | 01:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: