2010-07-20 | 22:45:50

I can hear your thoughts like footsteps in the dark

HALLLÅÅÅÅÅ!!!
sitter med en less svan på rummet och är väldigt mätt efter mammas grymma middag. Idag har jag hunnit med jobb, shopping,bad och power nap. mamma köpte en strandmatta till mig som jag ska ta med mig till Nice, fick det som namnsdags present eftersom att jag har namnstad idag och hade det även för tio dagar sen men ingen kommer ju ihåg mig... aja skit samma, mattan var så skön att jag har sovit på den i någon timme på golvet i mitt rum. jag köpte ett tält till mig och Mattias som vi ska sova i på trästock, sen så köpte jag en skål som man ska ha oliver i, plus ett jätte fint ljus fat. as roligt att köpa inredning jue!!! sen fick man även lite annat smått och gått som man inte orkar nämna. ser nu att allt jag skrev blev en ända röra men huvudsaken är ju att ni fattar och jag tror fan inte sara orkar vänta på att jag ska bli klar längre. om några timmar drar vi bad i den underbart varma sjön för att sedan hoppa ner i jacuzzin, verkligen favoriten nu såhär i sommartider!



sommarkvällar är galet fina ibland
2 Kommentarer
suss:

grattis på namnsdagen! :)

2010-07-20 | 23:31:29
frittan jaow:

TAGGA TRÄIS!

2010-07-21 | 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: