2010-12-09 | 19:59:40

I wanna start a fire. I wanna burn tonight

okej livet har varit hektiskt dom senaste dagarna, jag ska inte ljuga. men samtidigt har det hänt mycket bra. två kvällar denna vecka har spenderats hemma hos sara för att bara ta det lungt och umgås som de vännerna vi är. ikväll verkar dock fallet inte bli så, försöker få tag på kvinnan men hon är okontaktbar, inte bra när jag vill ha med henne på middag. japp klockan är kvart i åtta och har fått i mig en banan, en macka och en halv tallrik kyckling och ris idag så jag är ju som ni kanske förstår hungrig... anledningen till denna hunger är då försovning, jobb och sedan då ett måste som tog 6 timmar att utföra. och nu då när man väl kan få äta ja då är personen som man hade tänkt göra det med borta, för själv tänker jag då inte äta!! livet ibland alltså
1 Kommentarer
den försvunna sara:

woooho du bloggar!!

2010-12-09 | 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: