2010-08-12 | 11:10:03

oh my f*cking god!!

en av de bästa dagarna i mitt liv förvandlades fort till den värsta... mitt hopp var borta, kreta resan aka 7000 kr var bortkastade. men efter mycket ringandes så blir det nu av. men istället flyger vi imorgon kl 07:05 och måste köpa nya biljetter... dyr resa ja, men vad gör man?
kan förstå om ni är förvirrade, det är även jag och jag lovar att jag ska dra hela historien någon gång i framtiden men just nu så försöker jag att återhämta mig efter att ha varit i chocktillstånd och kan ju även meddela att jag aldrig förut har grinat så mycket som jag gjort idag.
1 Kommentarer
LIMPAN:

hur lyckat somhelst blev det tillslut gullet :D saknar er!!

2010-08-22 | 13:53:00
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: