2010-08-30 | 14:15:50

Next time, There will be no next time

så då var första skoldagen påbörjad och snart även avslutad. känslorna är lite blandade men är väldigt lycklig för hur mitt schema ser ut detta år. hela vårterminen är jag ledig på måndagar och har en lektion på fredagarna plus sovmorgon alla dagar, hur skönt?

efter skolan blir det stan en sväng för att leta reda på en stor och bra kalender. för att detta året ska jag ha bra koll, något säger mig att det kommer behövas med alla skol uppgifter och alla jobb, imorgon börjar jag på ytterligare ett jobb så ja en kalender behövs verkligen!

här kommer iaf ett litet urval av bilderna från kreta

























1 Kommentarer
LINN:

haha bilden på mig!

Ni var förövrigt snygga och bruna! :) puss

2010-08-30 | 16:38:57
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: