2010-08-27 | 10:56:16

I can see us in your eyes. No need to think it twice. Like it was always meant to be, You and me

efter mycket strul så kom vi till sist iväg och nu har vi då kommit hem från två helt underbara veckor på platanias, kreta. hade tänkt göra en liten sammanfattning av veckorna men hinner inte nu då jag ska smyga upp på rummet(dom bygger om hemma så vi saknar undervåning, hoppar man finns risken att man kan falla igenom...) och packa en väska och sedan bege mig till den människa som jag har saknat så att jag mått illa. ikväll blir det nog utgång. tvivlar dock på att sverige håller måttet med kreta, men men man kan inte få allt här i världen!

1 Kommentarer
suss:

SNYGGING!!!

2010-08-27 | 11:03:50
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: