2010-04-08 | 22:31:46

What I want you've got But it might be hard to handle

tänkte lägga upp lite bilder från de senaste dagarna nu. bör dock varna för mycket mat bilder







min och saras extremt goda frukost som vi gjorde imorse. den var verkligen too die for!!



två nya inköp, en snygg leopard sjal och en ny våg tång till håret. den gör så att håret ser ut såhär --->





vi har bakat macarones för fösta gången i våra liv och dom vart kanske inte så fina men ack så goda







några av mina fina presenter som jag fick av sara. alla var perfekta, kvinnan vet helt klart vad jag vill ha!!
1 Kommentarer
LINN:

FRUKOSTEN! OOOOH MY :D SUGEN

2010-04-09 | 12:52:18
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: