2010-04-06 | 21:53:42

No one expects You to get up. All on your own with No one around

vaknade upp i vindeln, spenderade dagen i umeå och kommer att somna i stöcksjö. älskar fortfarande att det är lov och ser fram emot morgondagen då jag och sara ska gå på bio och äta middag på cafe göteborg. vi ska nämligen fira våra födelsedagar (jag vet att min inte varit än, men på fredag då är även jag stor!!).

har även varit och övningskört nu ikväll, gick bara fint! har även en tävling med sara nu om vem som ska ta det först. vill man ha något gjort så tävlar man om det, typ min främsta regel..

sen kan jag inte sluta tänka på en helg förra året i maj som vi spenderade hemma hos fanny, kan heller inte fatta att jag aldrig kommer att sätta min fot i det huset nån gång igen..  men iaf den helgen när vi bodde i jätte sängen, grillade varje kväll vid elva så vi åt middag vid tolv, inte hade något smink, klappade hästar och bara var, det var tider!

2 Kommentarer
Sara:

Regel no. 2 borde vara att vi två aldrig ska tävla med varandra.

Det har allt för ofta resulterat i slagsmål och svordomar... ;D

2010-04-06 | 21:58:00
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/
Sara:

och jaaa, det var UNDERBARA tider!

Skulle göra nästan vad som helst för att vara där igen!!

2010-04-06 | 21:58:41
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: