2010-04-25 | 13:03:43

I like it in the city when the air is so thick and opaque. I love to see everybody in short skirts, Shorts and shades. I like it in the city when two worlds collide



natten mot lördagen var jobbig och febrig, klev upp sju, var snurrig och for till jobbet. allt blev bättre sen, jag kunde se världen ur mina solglasögon med ett leende. for hem till sara som sov, så jag väckte henne med munkar och en present. två timmar senare tar vi cyklarna och till umåker, efter tio meter kollapsar min cykel och vi börjar vandra. en timme senare var vi framme. vi träffade charlotta och umgicks ett tag, sen startar våran häst som sedan vinner, morsan svepte två champange glas på 10 sec och pappa blev intervjuad. jag och sara börjar vandra hem igen och jag börjar må piss. rösten är nästan borta och febern börjar komma tillbaka. efter ännu en timmes vandring är vi nu tillbaka där vi började, i saras lägenhet. jag slocknar på en sec och vi blir tvugna att ställa in middagen med charlotta(förlåt!!) ligger i sängen och blir ompysslad tills klockan är ett och det är dags att sova. vaknar nio dagen efter utan febern TACK!! och ligger där tills sara far vid tio. hon är nu i skellefteå och jag är i stöcksjö, men ska snart tillbaka för att ta hand om hennes katt medans hon är borta.

ungefär hela gårdagen och halva dagen idag i en sammanfattning. nu blir det att äta nyponsoppa (ett måste när jag är sjuk).
1 Kommentarer
LINN:

men grattis till vinsten :D tack så mycket gullefjun : :

2010-04-25 | 23:12:45
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: