2010-04-04 | 15:38:32

Cuz everyday its the same thing,different faces with no names, places i've never been before

Jag och sara köpte tillslut en flaska var av det omtalande vitamin-water.

inte godare än cola men så mycket bättre för kroppen, dock är 25 kr flaskan lite för dyrt för min plånka..

 

Gårkvällen var mys. Jag, sara och fanny möttes upp på bron och gick en sväng på stan, tog en latte (som visade sig vara choklad) på apberget och handlade lite mat. vi hyrde även en film som hette the box, den var inte bra! bara psyko..

 

vid ett tiden idag lämnade jag fanny och sara i fannys fabolus lägenhet, for sedan ut till en parkering och övningskörde en timme, satsar ju på att ta körkoret i maj.. hur nu det ska gå

 

nu blir det iaf lite grillning ute på sjön i någon timme innan jag ska bege mig till stan för bio med mattias familj och sedan bär det av till vindeln i någon dag.

älska lov!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: