2009-09-23 | 21:53:11

Life’s a game but it’s not fair

Go kväll.
Jag kan minst säga att mitt liv är hektiskt just nu.
Varenda kotte i SP2AD känner nog likadant och var och varannan överväger nog på fullaste allvar självmord...
Annars händer det inte mycket i mitt liv just nu eller mamma kom hem idag från Tukey.
Hon hade med sig två presenter.
Den ena var en asfin strandhanduk, det är typ det bästa jag vet(!?).
Men hon hade helt glömt bort att hon nyss hade köpt världens största strandhanduk till mig så nu har jag två!! :D
Sen den andra presenten behöver vi inte ens prata om... så jävla ful var den!!
HAHAHAHA alltså jag skrattar när jag tänker på den, det var till och med en sämre present än den som pappa köpte när han var i spanien för några år sedan och den var grymt ful!!!
Men istället för att prata om fula presenter så hade jag tänkt visa några "fina" bilder som är tagna under de senaste dagarna.
Enjoy.







Nu:plugg..............................................
2 Kommentarer
Sarisssss:

hahaa, vi alla ser ju helt galna ut!!

2009-09-23 | 21:55:40
suss:

bara för dig min vän ;)

2009-09-23 | 22:16:08
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: