2009-09-04 | 13:55:04

Keep em coming

Helluuu.
Bloggar lite på begäran av Linn, hade tänkt blogga men man kan väl säga att hon fick mig att göra det tidigare än vad jag velat.
Egentligen är det mening att jag ska ha spanska nu men ingen kom till lektionen utom jag, inte ens läraren.
Jag misstänker att antingen är mitt schema helt åt helvete eller så har jag missat att vi är lediga idag.
Aja ingen spanska för mig idag iaf.

Jag kan ju även meddela att jag har VÄRLDENS träninsverk i magen. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har tränat magen varje dag i väldigt många dagar nu.

En lektion kvar av dagen sen bär det hemmåt. Ska bli så sjukt jävla skönt att lägga sig i sängen. Jag ska även prövsitta vid mitt nya skrivbord, sen ska jag sova!!



Nästa sommar kommer förmodligen bli det mest underbaraste jag någonsin kommer vara med om.....
Vill fara nu!!

2 Kommentarer
Svanen:

Jag vill NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Längtar ihjäl mig!!!

2009-09-04 | 14:29:45
LINN:

min favoritbild!

2009-09-04 | 20:49:23
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: