2009-09-20 | 18:28:08

a love story

Ända sen klockan 12:00 idag har jag haft fullt upp men det är inte förrens man börjar att ta det lungt som man känner av det.
Jag skulle ta en paus och kolla datorn lite.
La mig i sängen och nu kommer jag inte upp?
Ja okej ett tag till kan jag få ligga men sen måste jag gå upp eftersom att jag ska plugga matte med papi.

Sen en annan grej. Igår så testade jag den omtalade spikmattan för första gången.
Är det normalt att ha träningsverk i hela ryggen dagen efter?



Jag ser ju som sagt om the oc och just nu är det volchock tider vilket betyder att Marissa snart kommer att dö men vad gör det när den här killen(volchock) är med i varenda program? näää inget för min del iaf.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: