2009-10-27 | 19:39:39

the september issue

Ikväll hänger jag hemma hos en saknad Fanny.
Det känns som att det var år och dar
sedan vi sågs sist.
Även om det bara var två veckor men det
är länge för att vara oss.
Idag har jag varit på stan en sväng och visst
kan ni hålla med mig om att när man inte har några pengar så
vill man köpa allt och när man har pengar så
hittar man verkligen ingenting.
Så jävla typiskt!
Aja nu blir det mys framför tv med filmen the september issue.



Jag är gaaaanska så avis på Fanny som får fota, filma och photoshopa
på sina lektioner. Om man jämför med mina lektioner
så har hon det väldigt mycket bättre.
Du  SKA banne mig inte klaga!

1 Kommentarer
sara:

håller med om det där med pengarna!

2009-10-27 | 20:34:19
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: