2009-10-22 | 01:26:01

mysigt?







Dom här små "varelserna" är så små att vi inte ser dom men ändå finns dom typ överallt!

Jag och Linn jobbade tillsammans på nk:n i fredags och då fick vi titta i mikroskop.

Detta är då celler och just dom här kommer från en kompost.

Vi kan ju snacka om att det var lagomt vidrigt att titta på dom och dom rörde sig!!

KAN NI FATTA!?!?!?! DOM LEVER OCH RÖR PÅ SIG MEN VI KAN INTE SE DOM!! VI HAR DOM PÅ OSS, DOM KRYPER...... FY FAAAAAAAAN.

Och med det sagt så ska jag återgå till mitt plugg, vi kan ju lägga till att klockan är halv två, jag har en grinig sara på tråden och jag är tröttare än aldrig förr.

Avundsjuk? Ne jag skulle inte tro det
1 Kommentarer
LINN:

dom är så mysiga :]

2009-10-22 | 10:44:13
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: