2009-10-25 | 00:49:21

look into your heart and you'll find love love love love



Hey partey people.
Länge sen sist men ingen dör väl av det.
Lovet har börjat och jag kan lova att jag lever lyckligt!!
Kvällen har spenderats hos Millan
med lite skönt folk.
Det bjöds på taco, kortsspel(bibeln), jag har aldrig
och tårta.
Det har även blivit mycket innebandy de senaste dagarna.
En match i går och en i förrgår.
Självklart så blev det ju vinst båda gångerna.

Just nu så har jag en trött Sara hemma hos mig.
Hon slö tittar på någon skum film.
Hon har "jätte" roligt!
Imorgon blir det loppis och sminkkvinnan, som jag taggat!!
Sedan drar vi till gymmet några timmar.
Vi har inte tränat på en vecka så det ska bli grymt skönt.
Men nu sängen.
God natt



2 Kommentarer
limpan:

snygging!

2009-10-25 | 15:46:21
Sara:

hahaha, det vet du att jag har ;D

2009-10-25 | 17:42:58
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: