2009-10-10 | 23:57:59

Just you baby


Dagens humör:
Tipp topp
Dagens borde: Inga alls, känns sjukt skönt! Eller bädda en säng men kom igen hur jobbigt är det på en skala? 
Dagens frisyr: Nytvättat burr
Dagens planer: Enda planen jag har nu är att flytta mig själv till min efterlängtade säng.
Dagens materiella vill ha: Jag har sagt det förut och säger det igen, perfection! A.M.A.Z.I.N.G
Dagens längtan: Kos, Sunnybeach, Paris, Nice, Barcelona, Amsterdam, Varkala.... nästa år, nästa år
Dagens fundering: Hur kan jag vara så dålig att jag har noll kronor i min börs varenda månad? Sen att jag har typ det största köp berondet av alla gör inte saken bättre.
Dagens beroende: Cola light och åter igen cola light(som alla andra dagar då)
Dagens tråkigaste: Den sjukt kalla kylan
Dagens personer: Svanen och den nyss hemkomna, efterlängtande, one and only Fanny.
Dagens roliga: Typ inget, låter hemskt men inget har varit ba: "Fan vad roligt"
Dagens låt: Adele - Hometown glory

God natt ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: