2009-10-28 | 17:45:31

Babe, pick a night. To come out and play. If it's alright. What do you say?

Heeeeej.
Jag och ett ton kläder är nu hemkommna från Fannys place.
Det har varit riktigt mysigt med många promenader, 500 days of summer och prat.

Nu sitter jag här med en stor kopp te(Fick en ny te påse idag från nån som hade lånat mina ridbyxor, inte för att jag visste om det men tack iaf, det var grymt gott)och ska snart börja läsa män som hatar kvinnor.
Är inte ens sugen på att läsa men den ska vara utläst innan lovet är slut och jag har ju bara några hundra sidor kvar att läsa....
Är grymt less på skolan. Även när man har lov så förstör den!
Det var egentligen tänkt att jag skulle vara med Mattias ikväll men det var innan jag hade några tankar på boken.
Ja det är väl bara att bita i det sura äpplet och börja.



Snyggt från lindex.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: