2009-11-16 | 22:13:52

Walk walk, fashion baby. Work it, move that bitch crazy

Sämsta uppdateringen jag vet.
SP2D hade iaf klassfest i lördags
och dresscoden var bokstaven P.
Jag var pirat.
Förfesten styrde sara aka swanis, swanen upp.
Det var billys, kajal, svansar, näsringar + massor av svart nagellack.
Sedan bar det vidare till ersboda.
Var där några timmar innan jag drog vidare med Linn och Erik till max för lite käk.
Vi var där en timme kanske innan jag for till Mattias.
Jag har varit där sen dess tills idag och bara haft det mys.
Nu blir det matte plugg med papi.
Han drar till barca imorgon och jag har matteprov på fredag.
Vilka mer än jag tror att jag total failar det här provet lika mycket som det andra?



En bild från i lördags.
Lägger kanske upp mer imorgon.
Puss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: