2009-11-08 | 00:48:12

So what if it hurts me?

+ Leona lewis - happy, jag grät när jag hörde låten på Ema.

+ Mitt favorit te, lyckliga stunder.

+
Jag verkligen älskar känslan av att fara till gymmet. Träningslusten är på topp nu och det gillas!

+ Sushi by me var middagen idag.

- Min hjärtdoktor som tydligen påstår att det är viktigt för mig att komma på hjärtkontrollen. Dom har tydligen "hittat" något, jo just det ja. Exakt samma sak sa dom förra gången... suck. Jag vantrivs där :(

- Snart är det måndag och den här veckan har vi prov på något som jag inte kan ett smack om

- Min andra halva är sjuk och inte bara lite sjuk utan jätte sjuk. Jag är orolig och vill vara med han men han är hemma i vindeln så det går inte. Hoppas han blir frisk snart. Jag älskar dig

- Man kan ju tycka att om man köper ett nytt kylskåp så är det bara att kasta ut det gamla och in med det nya men icket. Det ska sågas, borras, målas och gud vete vad pappa håller på med. I två dagar har han jobbat nästan non stop med att fixa allting som ska göras. Sen så måste vi ha maten i backar i vårat uterum så det känns ganska så tattigt när man ska hämta filet på morgonen. Tur att det blir snyggt iaf, samma färg som mitt nagellack och den här texten, ja svart.



Pretty chich, huh? 
1 Kommentarer
Fridaaa:

jag vill med va hurtig och gå på gym :( :(

2009-11-08 | 16:23:50
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: