2009-11-09 | 16:56:38

Oh My mind’s racing from chasing pirates

Heey.
Måndag idag och dagen var både lång och kort.
I mitt huvud så är det mest tankar på hur
fan klär man sig som en pirat?
Jag har sökt på google, på buttericks sen så har jag till och med
laddat ner pirates of the carribean, alla tre filmerna!!!!
Ja i helgen så får vi se om jag löste mysteriet.
Sen så taggar jag fredag för då ska jag vara med Ida.
Vi ska laga mat, hyra film och bara mysa.
Nee nu blire att hämta colan som står där nere.
Fick lite skäll av en av pappas kunder idag som påstog att det
tydligen var jätte farligt för tjejer i min ålder.
Eller citerar " för tjejer som inte tagit körkort".
Nej det spelar ingen roll för det är ju sååååå gott!!
Byee

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: