2009-11-10 | 12:26:04

never say never

Tisdag idag, sista dagen i skolan innan fredag.
Dagen har gått seeeegt och det är fortfarande två lektioner
kvar.
Efter skoalan så ska jag och mamma shoppa mat till vårat nya kylskåp, funny.
Efter det blir det träning och jag har aldrig någonsin sett
fram emot att träna så som jag gör idag.
Jag vill typ flytta till gymmet, ja jag vill bo där.
Sen när jag kommer hem så ska jag plugga(ovanligt) sen blir det sömn.

Dagens plus går till min käre spansklärare som
är bäst.




Sen så saknar jag min bästa vän.
Fanny, vad hände?
Varför ses vi aldrig? :(
1 Kommentarer
fanny:

för att vi har fullt upp, som i helgen så skulle du göra en massa och förra helgen gjorde jag andra grejer.. vi måste tag i det här och bara träffas vi två! Du är alltid min bästa vän och går inte att jämföra med nån annan människa! vi har ju känt varann i en evighet! och hur länge vi än är ifrån varann så är det ändå alltid samma sak när vi är tillsammans :D puss jag saknar dej oxå!!(L)

2009-11-10 | 16:50:45
URL: http://fannyzingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: