2009-11-21 | 19:05:05

If your not the one, I don't know who is

Hallå.
Igår var premiären av new moon och kl 21:00 såg jag den med mina vänner.
Den var bra, inte bättre än den första men den var bra.
Efter bion for jag hem till Mattias och sov där.
Han var inte där så jag sov själv.
Fast det kändes nästan som att han var där eftersom att hans säng luktade som honom! ♥

Nu när Fanny har flyttat till bölesholmarna så bor hon jätte nära Mattias, så vid ett mötte vi upp varandra och gick in till stan. När vi kom till stan så gick vi in på bik bok men efter tre minuter där inne så bestämde vi oss för att vi inte ville gå på stan, vi ville bara prata med varandra.
Så vi gick till hemköp och köpte en cola light var, sen så satte vi oss nere vid älven och snackade.
Efter någon timme så gick vi hem till henne och jag fick se båda lägenhterna som dom bor i just nu, det har varit lite strul med deras flytt men det kommer iaf bli jätte bra när allt är klart!
Hemma hos henne fikade vi och tittade i skolkatalogen.
Jag måste beställa den.

Nu är jag hemma.
Jag och Mamma har ätit indiskt till middag men jag har så ont i magen att det var typ inte ens gott.
Ikväll så ska jag inte göra mycket för världen.
Jag ska vara själv i mitt rum och ta det lungt och sova som aldrig förr.


Jag älskar dig!


Ibland är Umeå fint
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: