2009-11-17 | 18:25:49

Beyoncé Knowles

Den person som jag anser har den grymmaste attityden är Beyoncé.
Hon sjunger bra, är sjukt fin, är väldigt framgångsrik, hon dansar bra och man lessnar aldrig på henne.
Ja hon är väldigt bra helt enkelt.
När hon vann pris för best video för single ladies på ema och hon gick upp på scenen och sa "there's only one person i wan't to thanks and that's Jay for putting a ring on it" och så höll hon upp sin förlovningsring, då började jag grina.
Jag fick gåshud när hon sa så.
Ja hon är min förebild och kanske gud.
Ja vi säger så.







Beyoncé - Halo
Beyoncé - Upgrade U
Beyoncé - Baby boy
Beyoncé - Irreplaceable
Beyoncé - Sweet dreams
..............
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: