2009-11-29 | 16:53:51

29 november men ändå första advent?

Fick ganska så många negativa kommentarer på förra inlägget men jag kan inte hjälpa det, tycker fortfarande att det är så grymt snyggt!!

Denna helg har gått väldigt fort.
I fredags så var jag och resten av the crew hemma hos suss.
Det var myys med god mat, idol och youtube.
Sen så igår så kom Fanny hit, vi hade det också mys.
Det blev en promenad, en film, kortspel och en smält b&j.
Idag så har jag hunnit med en promenad med Ida, vi bokade även in en heldag med julbak, det gillas!

Men att det är första advent idag är inget jag känner av.
Det enda "juliga" jag gjort idag är att jag har målat mina naglar röda.



Sen så har vi den där paniken inför alla julklappar.
Vad ska man köpa??
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: