2009-05-01 | 14:35:43

valborg

Hej.
Igår var det ju som sagt valborg och jag hade det jätte bra!
Kvällen började hemma hos mig med middag, prat och fixing av kläder,smink, hår osv.
Sedan for vi in till stan och åkte till en majbrasa uppe på campus. Sen så åkte vi bara omkring på stan ett antal timmar innan vi landade inne på max.
Där var vi i någon timma eller så innan vi for hem.

Idag har vi inte gjort något särsklit.
Sara och Fanny sov hos mig och dom är fortfarande här.
Vi ska snart in till stan för att handla någon middag tills ikväll sen så ska vi hem till Fanny och imorgon ska det vara jätte bra väder så då blir det till att ligga ute på fannys bakgård och steka.
Härligt!













Hahahahahaahha, lite bilder från igår ;)
3 Kommentarer
Andrea:

SV: haha, men vad bra då! Vilken tur :) Jaa, men klart! Vi hade aldig klarat det utan dig ju!

Hahaha, jaaa!! Valborg var sjukt nica:D:D höhö

Älskar dig med tusen gånger om! puss på dig babe:*

2009-05-01 | 15:42:21
URL: http://drey.blogg.se/
suss:

älsklingar!

2009-05-01 | 23:16:23
Emilie:

snyggfolkee! Jag borde ju få vara med nästa gång 8)

2009-05-02 | 20:43:21
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: