2009-05-24 | 22:02:38

slitsamt

Egentligen så ska jag plugga nu men jag orkar verkligen inte. Jag har aldrig varit så här trött i hela mitt liv och jag vet att jag har sagt det förut och jag vet att jag säkert har varit tröttare än vad jag är just nu men nu låtsas vi att det är så. Roligast så.

Igår var det ju som sagt kulturnatta och jag hade det bra. Härlig kväll med mina vänner, HAHA även fast en av dom trodde att jag ville bryta kontakten med henne? sötnos!
Det började med middag hemma hos sara, god mat och trevligt sällskap. Älskar att sara är bästa stora systern!
Sen vid nio så drog vi in till stan, egentligen gjorde vi inte så mycket.
Vi gick mest bara omkring inte för att det var tråkigt men det var iaf det vi gjorde.
Vi tog en taxi hem vid tre och somnade nästan på en gång.

Idag så har jag inte alls gjort mycket, har varit med mattias men han for vid halv sju och sen dess har jag inte gjort ett piss och nu måste jag verkligen gå och lägga mig...
Men först bilder från igår, från i fredags och från dagarna i skellefteå.

SKELLEFTEÅ


Söt sara och starkmannen


Filur

Fortfarande läskigaste katten i världen...

HOS FANNY



Vi är bushbarn

KULTURNATTA

Saras goda efterätt

Årets första jordgubbar





Flickor


Denna passar som en sista bild



2 Kommentarer
angelica:

nä vad roligt har du blogg. då kan jag ju följa ditt liv här från sthlm ;) hihi.

2009-05-24 | 22:13:58
URL: http://carrie.blogg.se/
Sara:

Sate så härliga bilder!!

ÄLSKAR DOM FRÅN KULTURNATTA!

Fanny är ju sötast i världen! haha

2009-05-24 | 22:16:08
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: