2009-05-26 | 23:19:00

sleep tight

Är just nu på min pappas jobb.
Jag, Sara och Sussie ska sova här i natt.
Skönast så eftersom att bussen går från kajen och det är precis vid hans jobb.

Vi kom hit för ungefär fem minuter sedan, vi gick direkt hit efter att vi hade sett klart filmen the proposal som i övrigt var riktigt bra!
Skrattade ganska så mycket.

Snart så ska vi sussa men innan dess så ska vi blåsa upp sängen och göra oss klara för sängen och imorgon bär det ju som sagt av till IKEA.
Ska bli sjukt nice!
Men uppdateringen imorgon kommer inte bli lika nice men det får ni stå ut med.

God natt!
1 Kommentarer
sara:

haha, men du är ju så söt på den bilden!!

Vad bra älskligen! Glad jag blir.

Jag älskar dig med! :*

2009-05-27 | 00:05:40
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: