2009-05-14 | 20:23:17

happiness

Nu kommer endast mina närmaste vänner förstå om vilken lycka jag känner just nu!
Jag har nämligen spenderat hela kvällen krattandes med min mamma och jag har haft kul(?!)
Vi har inte den bästa relationen och för första gången på år känns det som (även om det inte är det så) har vi varit med varandra utan att ens tjaffsa en enda gång!
Just nu känns det underbart.
Vi har pratat om skolan, resor, pojkar och allt som det nästan finns att prata om.
Hon har även sökt ett sommarjobb åt mig.. Som en målare, heheh min livsuppgift, eller?
Meeen om jag nu får jobbet så är det ju inget jag direkt tackar nej till.



Mina päron, är lite avundsjuk på pappa som just nu är och golfar i spanien...

3 Kommentarer
Sara:

Åh, det var ju jätte bra!

Vad glad jag blir för din skull!!

2009-05-14 | 20:45:44
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/
suss:

men älskling, gud vad bra!!!

2009-05-14 | 21:20:10
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Fanny:

HÄRLIGT ATT HÖRA!!!!!!!!! lena is the shit!

2009-05-15 | 12:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: