2009-05-14 | 18:40:51

en kärlekshistoria

Tjäää.
Idag har det varit en låååång dag!
Jag är allmänt trött och att skolan slutade 15:40 gjorde inte saken bättre.
Vi hade även 3 km på idrotten, jag var stressad som få men jag klarade iaf tiden. 
En positiv sak idagvar att jag VG på antiken, lycka!

Efter skolan så gick jag och sara en sväng på stan.
Jag köpte med mig lite saker hem men det är så jävla ointressanta saker att dom inte är värda att nämnas här..

Ikväll så ska jag kratta,plugga,städa mm. Egentligen skulle jag vilja sova men jag får spara det tills inatt.
Sen så måste jag verkligen plugga då jag har två timmars nationella på måndag i spanska, jag känner taggen och eftersom att jag är totaly busy i helgen så måste jag börja redan ikväll..

Men för er som inte har några planer ikväll så tipsar jag er att se en kärlekshistoria.
Den är lovely!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: