2009-05-03 | 15:17:12

belly button

hello sunshines.
Nu är jag hemma i mi casa igen. Fast både Fanny och Sara är här med mig.
Men de ska snart åka hem.

Själv så måste jag plugga och så vidare ikväll. Har nämligen historia prov på tisdag. Det är ett av de sista proven jag har under resten av terminen så det är bara att bita ihop nu.

Jag har aldrig velat ha en navelpiercing, eller jag har alltid tyckt att det har varit fint och så men jag har aldrig planerat att skaffa en. Men så igår när vi låg ute och solade så bestämde sig bara jag och fanny på typ tio sek att vi skulle skaffa en.
Så nu ska vi mest troligen boka tid imorgon. Det här kommer bli spännande.....



Jag vill nog ha en ljusrosa, den här var väldigt fin!
2 Kommentarer
elin:

hej. Tänkte bara skriva att det är smartast att fundera på saken lite iaf. Har haft navel piercing i många år nu. och jag hade velat ta ut den men man får så sjukt fula ärr, därför har jag den kvar..Så du tänker på det =)

2009-05-03 | 18:51:06
URL: http://rutenfem.blogg.se/
Emilie:

Jag hoppas att det bara är du som har prov? :O

2009-05-03 | 19:52:10
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: