2009-06-03 | 22:01:27

på hemmaplan

Så nu är jag hemkommen från sara. Jag har faktiskt varit det i några timmar nu men jag har haft fullt upp med att packa,städa,tvätta och fika så jag har därför inte rapporterat min hemkomst förrän nu.

Det blev inget expo idag eftersom att jävla ultrabussarna har ändrat sitt system och man inte får betala kontant på bussarna. Det har faktiskt varit ett problem för oss hela veckan men det här var enda gången vi var tvungen att hoppa av bussen så att vi inte fick åka med...
Sara blev jävulskt arg kan ja ju lova, men men någon dag ska vi ta den jäveln till busschaufför!!
Aja vi var iaf på stan någon timme innan vi for hem och åt middag.
Vi hade en halvtimme på oss att laga middag och eftersom att jag satt mig vd datorn så fick min kvinna(sara) laga middagen. Hon bjöd på nudlar,qurn nuggets och sallad, det satt gott i kistan kan jag lova!
Men eftersom att sara inte är den snabbaste så var maten klar cirka 10 min innan bussen gick så vi fick kasta i oss maten och sen springa ner för trappen och ut till bussen. Men vi hann med och det var ju huvudsaken(fick tillochmed vänta ett tag).
Nu fram till det viktigaste, vi tog bussen in till stan för att överraska fanny som hde sin bal idag. Hon visste inte om att vi skulle komma så dte var extra spännande. Vi satt och gömde oss en bit från äpplet och såg på alla människor i sina fina kläder.
Fanny kom sent så jag och sara fick sitta ganska länge och spana efter henne.
Men när vi väl såg henne så började vi genast kuta mot henne och krama om henne.
Hon var så sjukt fin!! Absolut den finaste på hela balen.
Jag började till och med att grina, töntig som ja är.
Hon fick även en cigarr i present av oss.
Då blev hon helt sprallig, söt som hon är.
Lovar att lägga upp en bild på henne sen :)

Nu ska jag bara chilla, har blivit tillsagd om det och nu ska jag lyda.

Sleep tight homies.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: