2009-06-03 | 14:27:50

last time

Hallå.
Idag är det sista dagen jag kommer att spendera med sara. Iaf på ett bra tag eftersom att jag åker till frankrike på lördag.
Sen direkt när jag kommer hem så börjar jag jobba.
Det kommer kännas väldigt konstigt eftersom att vi har bott med varandra i mer än en vecka nu, man börjar som bli van med att ha henne omkring sig.

Idag ska vi iaf åka till expo, det finns lite saker där som sara behöver köpa.
Sen så måste vi även in till åhlens och bokia, det har varit mycket spring på stan nu dom senaste dagarna.

Ikväll ska jag åka hem, ska be mina päron hämta mig här hos sara orkar inte åka buss hem, hhehe.

Aja ha en fin dag alla!
1 Kommentarer
fanny:

ska vi inte vara hos sara på fredag?? :)

2009-06-03 | 14:45:22
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: