2009-06-03 | 02:11:26

3 juni

Varje dag så säger jag till sara att vi måste lägga oss tidigt.
Meeen gör vi det?
Svar: NEJ!
Det är fan illa, men det är inte bara saras fel utan jag är ju också med på det, klagar ju för fan inte ens...

Vi for ju som sagt in till stan idag. Vi var där ett bra tag och sara shoppade jävel.
Vi började bege oss hem vid sex men då skulel vi förbi saras mormor och hämta "misse the kisse"  så vi var väl hemma vid sju.

Vid halv nio så somnade jag med "misse the kisse", vi sussade i en och en halv timme typ. Innan sara bestämde sig för att väcka oss.
Sen dess har jag inte gjort särskillt mycket.
Suttit här har jag gjort men även fixat lite i saras kök.

Bjuder på lite bilder från förra veckan och idag.



Förra tisdagen: Jag och sara tog oss en konjak med kvällsfikat.



Vi sussade på pappas jobb.



suss på bussen på väg till IKEA.



Sara storshoppade på ikea.



Sneakpeak på saraslägenhet



En annan sneakpeak.



Jag och fanny idag på stan.



Vi köpte god glass i kungspassagen.



Jag och "misse the kisse" när vi sov.
(Söt tjej jag vet!)

Nu duschen sedan sängen.
GOD NATT.

1 Kommentarer
fanny:

vad glad ja blev av den första bilden ..sara är så söt!!! :D

2009-06-03 | 11:32:28
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: