2009-06-22 | 17:44:56

22 juni

Hej.
Idag väckte kattjäveln mig vid fyra vilket resulterade till att jag försov mig men jag hann iaf i tid till jobbet.
Idag började vi måla utsidan av stallet och sate så fint det blir. ska försöka fixa bild senare.
Efter jobbet for jag iaf hem till Nina igen och jag är fortfarande här men jag ska nog snart hem och äta lite middag.
Träffade även Charlotta och Nathalie idag och ska träffa dom senare ikväll igen.
Har inte träffat dom på ett bra tag så dte ska bli mys.

I lördags så drog fanny igång mig och sara på en liten filminspelning.
Vi spelade in en musikvideo och fanny har klippt ihop den och gjort klar den nu.
Hon la upp den på hennes blogg och på youtube men nu verkar den vara borta.
Ska försöka få tag i den senare så att jag kan lägga upp den här.

Men nu hem och käka.
Ha det
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: