2009-07-11 | 03:10:09

zwistaaah

hello you all!
sorry för dålig uppdatering men jag skyller på att det är sommar och då är man ju typ busy hela tiden,eller(!?)
Aja jag har varit med Mattias sen i måndags, vi har både varit hemma hos honom och hemma hos mig.
Sen i onsdags var vi på bio och såg baksmällan. Fan jävligt bra film! SE,se,se,se
Han for hem idag och sen dess har jag inte gjort särskilt mycket eller jag har ju iochförsig käkat en cupcake.
Pappa bjöd eftersom det är min namsdag idag, thanks daddy, den var god!
Fast jag har ju gjort mer också, fast inte särskilt mycket..
men bla så har jag, städat,duschat,lagat mat,suttit framför datorn x antal timmar samt pratat med Fanny i telefon i mer än två och en halv timme.
Kan lova att det var skönt, var as länge sedan sist och fan vad den kvinnan kan få mig på bra humör!
Det tackar vi för.

Imorgon kommer mina favoriter hit för lite kvalitetstid.
I have missed them!
Vi ska nog bara chilla med film och mys.
Kanske en båttur som i favorit i repris?
Vem vet, fast jag får se om jag orkar eftersom att jag är den enda av oss som kan ro.....

Men nu ska jag sleepa eller jag ska först se det sista avsnittet av 90210 eftersom att jag inte haft tid att se det på nästan två månader nu.




Jag och sara inne på waynes toa.
Tror dom att vi bryr oss om ni tror att vi håller på med saker som inte passar sig för oss två??
Njaaa tror inte det va!









1 Kommentarer
Sara:

loooooooooooooooooovee



Jooo! Vill åka båt!

Jag har övat på att ro så jag kommer slå er med häpnad!!

2009-07-11 | 03:28:17
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: