2009-07-16 | 11:22:30

Trästock

God Morgon.
Imorse var det inte lätt att stiga upp.
Klockan stog på 09:00 men jag steg upp runt 10:30, bra jobbat, bra start på dagen.
Det första jag gjorde när jag steg upp var att gå bort till Saras säng och kittla henne viket efter ett tag ledde till en fight.
Gissa vem som vann? ;)
Men nu är det faktiskt ganska brottom.
Om en halvtimme så ska jag cykla iväg till bussstationen för att möta Mattias och innan dess så ska jag ha hunnit äta frukost och sminkat mig, hehe bra planerat? Jag borde kanske stigit upp nio ist.

Men som jag sa till Sara i Tisdags, "jag ska bli galen,redslös,medvetslös,fnittrig,ledsen sen så ska jag dö".
Ja jag ska iaf försöka.

På lördag får ni veta hur det gick för mig.



Trästock(ar)

Ha det.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: