2009-07-04 | 22:06:46

Frisk? Njaaaa

Tjobre.
Är fortfarande hemma hos älsklings fanny. Vi har precis ätit middag och nu är svanen i full gång med att baka en kladdkaka, själv sitter jag bara framför datorn och läser receptet högt för henne när jag inte skriver det här inlägget.

Idag kan man väl säga att jag har varit sängliggandes hela dagen, tack och lov så är febern borta men jag är fortfarande förkyld och trött. Foten har inte heller blivit bättre och sen som att det inte vore nog så har jag haft något jävligt i ögat hela dagen, så det har kliat i princip hela dagen sen så har jag även grinat(inte för att jag är ledsen utan för den jävla saken i mitt öga).
Nu är inte livet på topp.... Men fan vad jag klagar, seriöst jag klagar ju typ i alla mina inlägg!!??
Från och med nu ska jag aldrig klaga på något igen och det är inte bara här i bloggen utan hela tiden, är jag sjuk så fine då får jag väl vara sjuk. inge mer med det lixom.

Så jag mår jätte bra och det hoppas jag att ni också gör!!


Det här är seriöst den godaste kladdkakan som finns!
Hoppas svanen är lika duktig på baka, annars bli det smisk....

I miss my b-friend.
1 Kommentarer
Sara:

auoch!! nu blev jag nervös för det finns inte mycket som slår den där kladdkakan.

Kanske ska hålla mig långt borta från dig ikväll då :P

2009-07-04 | 22:41:17
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: