2009-07-26 | 23:46:44

FEEEEEEST

Tja.
Nu är man hemkommen från Piteå och PDOL.
Jag har haft det sjukt bra men det är samtidigt väldigt skönt att vara hemma igen.
Vi har sett på väldigt många bra artister.
Maskinen och Veronica maggio var mina favoriter.
Sara och Fanny tycker helt kalrt att promoe var bäst men eftersom att jag inte såg på då, eftersom att det var så sjukt mycket folk så kan jag ju inte säga att promoe var det bästa direkt.
Om ni går in på Fanny så kan ni se ett videoklipp från maskinen.
Vi hann även med en tripp till piteå havsbad.
Vi hade så kul där så vi ska kanske till paradisbadet nu på tisdag.
Men nu är jag så trött å jag vet nästan inte vart jag ska ta vägen.
Men först bilder.






































0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: