2009-07-14 | 00:27:05

bloondieee

TJA!
Just nu sitter jag och käkar smores.
Det är gott som fan men jag föredrar när man grillar marshmallowsen och inte kör den i mikron som jag och fanny kör på idag..
Men jag måste passa på och tacka Fanny stort för allt hon har hjälpt mig med idag.
Hon har slingat mitt hår.
Räcker det med att jag säger att jag är blond nu, eller blond var jag ju innan men blondare.
Ja det behövdes då iaf.



De berömda smorsen

Nu ska vi fortsätta att äta smores och se en film som heter tilsammans är man mindre ensam. Den är tydligen jätte bra så det här taggar vi. Något annat som taggas är harry potter på onsdag(hehe nörd?) och trästock på torsdag.

XOXO
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: